donderdag 4 april 2019

Ah koopzegels inleveren

Zijn de koopzegels een slimme manier om rendement uit je spaargeld te krijgen, nu de rente zo laag is? Na dat ik vanavond volle boekjes wilde inleveren werd er na zorgvuldig nakijken ( of ik goed geplakt had en keurig in de vakjes dacht ik ) mij geweigerd geld uit te. Koopzegels sparen: hoe werkt het. Want een trouwe spaarder blijft de supermarkt trouw, en volle kaarten kun je alleen inleveren bij de betreffende winkelier. Na het afrekenen bij de zelfscankassa gaan we naar de servicebalie voor de koopzegels.


Gaat bij onze vaste AH. Je krijgt bij het inleveren euro cadeau,. Met een beetje pech geef je dus meer extra geld uit aan je boodschappen dan de koopzegels je opleveren. Een van de leukste manieren om wat extra geld bij te verdienen vind ik het sparen van koopzegels.


Waarde is dan euro contant. Bij de AH moet je 4zegels sparen en dan euro contant krijgt. Aurora, dit zijn geen spaarzegels maar worden koopzegels genoemd. AH koopzegels heb ik weleens genomen. Maar 4zegels vind ik wel erg veel.


Gelukkig kun je ook half volle boekjes inleveren. Pas ook iets anders van gedaan: naar de efteling ook met de korting van ah natuurlijk. Zegels inleveren en er gelijk de. Kan ik deze zegels nog ergens inleveren ? Zelfs op de site van AH heb ik de voorwaarden niet teruggevonden. Ik spaar ook koopzegels van AH idd vanwege de rente.


Toen hebben we de boekjes ingeleverd en zo was er nog maar een kleine extra bijdrage nodig. FinancElle blogt over het rendement van koopzegels van de AH , Jumbo en de PLUS. Het rendement kan oplopen tot wel bij PLUS! Tot het moment dat je het volle spaarboekje inlevert kost het sparen van koopzegels dus nog geld. Maar het inwisselen van een vol spaarboekje levert geld op, maar.


Je kunt geen Air Miles sparen bij AH to go, op AH - koopzegels en artikelgroepen die wettelijk zijn uitgesloten zoals geneesmiddelen, tabakswaren, (kook). Toen de zoon dit ging inleveren werd de politie ingeschakeld en werd hij onderworpen aan een. En als AH merkt dat er wordt gefraudeerd moet het gepaste beleid. Wat leveren koopzegels op?


Wanneer we zo ver zijn willen we de volgeplakte boekjes in een keer inleveren zodat we het geld voor het aankoop van materiaal. Hier ook de koopzegels van de AH ! Albert Heijn koopzegels Bij de Albert Heijn kunt u koopzegels kopen. Maar omdat ik niet weet wat ik er mee kan, sla ik het altijd af. Voeg AH Pecorino en AH Pesto Spread toe voor een.


De zogeheten koopzegels. Sparen kan tot en met mei. Het sparen van koopzegels. Wij verzoeken u bij inlevering van elk volgeplakt koopzegelboekje de achterzijde in te vullen alvorens u het bij ons inlevert.


Bij Coop kun je koopzegels aanschaffen en deze gebruiken om met een hoge rente te sparen. Ik ontdekte dat het minimaal 6x zoveel oplevert als sparen bij de supermarkt. Met de pannen van AH Kan je lange tijd vooruit en je merkt het verschil. Ook het inleveren van volle spaarkaarten is gedurende deze.


Ik koop al heel lang koopzegels ,. Beantwoorden Verwijderen. Bende levert massaal valse AH -zegels in. Helft koopzegels Plus wordt niet ingeleverd.


Al met al spaar ik dus nu alleen nog maar de koopzegels van. Niets is fijner dan eten in de buitenlucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts