dinsdag 1 maart 2016

Ik kan geen foto

Boek Apartotel Green nu! Ergens anders goedkoper bel ons. De goedkoopste last minutes. Koop nú Kan in onze Webshop of de Bouwmarkt! Vind de beste deal bij Dennisdeal.

Elektronica koop je bij Dennis! Hoi, mijn vraag betreft het plaatsen van foto ’s wat ik sinds wordpress is vernieuwd ineens niet meer kan. Als ik een foto wil uploaden dan krijg ik de melding: de. Nu ik windowsheb zie ik geen plaatjes meer maar alleen tekst.


Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? In Windows zit standaard geen mailprogramma. Veel mensen gebruiken Windows Live Mail,. Je pc kan het apparaat niet vinden als het.

Ik kan geen foto

Kan ik een foto (op de achtergrond) in mijn boek transparant maken? Ik probeer al een aantal dagen een foto te uploaden op facebook, maar het lukt maar niet. Ik krijg geen foutmelding of zo. Hallo beste mensen, Ik kom er net achter dat er ineen fotomap aanwezig moet zijn. Nou, die is er dus niet.


Er zit dus waarschijnlijk een foutje in dat als je eerst een foute foto upload je geen nieuwe meer kan uploaden,. Ik ben zeker geen vreemde in het land van. Echter de Fknop doet nu niks meer nadat ik het icoontje heb gedrukt. Er komt geen balk tevoorschijn waarmee ik de foto kan uploaden.


Wat kan ik het beste doen? Ik zie alleen pictogrammen in mijn foto map als ik op openen met klik kan ik kiezen met welk programma ik het wil openen maar dat is dan maar foto e. Kunt u de foto niet in ons Digitaal Loket bekijken? Vul dan dit formulier in. We sturen de foto dan binnen vijf werkdagen naar u toe. Als je verder geen vragen of.


Via Apple support kan ik geen andere oplossingen. Ik had gewoonweg geen iPhoto op mijn PowerBook G4.

Ik kan geen foto

Motorola Moto G : Als ik de gsm aansluit op mijn pc, zie ik geen mappen in de verkenner. Bekijk hier het antwoord. Nu kan ik geen foto ’s meer maken.


Ik veronderstel dat je vista gebruikt want dat automatisch importeren zit niet in XP voor zover ik weet. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Problemen met het downloaden en.


Als u geen RAW-afbeelding kunt openen, herhaalt u de bovenstaande instructies. Dit artikel beschrijft welke stappen u kunt nemen als u met Firefox geen bestanden kunt. Klik op Ik aanvaard het. FAQ voor Samsung Camera.


Met Samsung Service en Support. Ik weet niet of daar ook verschillen tussen zijn en waar ik het gebruikte type kan vinden. Er is geen verschil tussen. Ik heb echter geen ervaring. Waarom zijn er dan twee namen in omloop?


Het heeft dus geen zin om een per e-mail ontvangen fotootje met. Het bewerken van een foto kan gemakkelijk met een foto App. Ik zou helemaal niet weten hoe dat komt.


Beste Heer Patrick Mackaaij, ik zocht info om als gebruiker van een Apple Mac Book met OSX 10.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts