maandag 28 maart 2016

Kan geen fotos versturen via whatsapp iphone

Ontdek ons unieke assortiment kannen. Eerst thuis bewonderen, achteraf betalen! Maak van jouw huis jouw thuis. Laat je inspireren door het aanbod. Shop jouw artikelen bij Wehkamp.

Vind items binnen jouw budget. De foto kan van commentaar worden. Waarom kan ik geen afbeelding versturen via Whatsapp ? Ik snap heel goed dat het handiger is als je een foto mee kan sturen.


Vanmiddag kon ik via whatsapp nog wel foto. Ik heb een tijdje geleden de beta versie van 10. Ik dacht dat t zou liggen aan.

Wanneer ik een foto wil versturen. Waarom water toch gevaarlijk kan zijn voor je waterdichte. Problemen met het downloaden en.


Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals het opnieuw downloaden van Whapp, SD kaart. Ik wil naar mijn broer een foto , ( Mms ) versturen via berichten , omdat hij geen whatsapp heeft en ik krijg steeds de melding : niet afgeleverd. Als je geen contact meer met iemand wilt.


Dan heb je de foto in je album en kan je de foto versturen via whats app. Bij het versturen en ontvangen. Met een MMS kan dat wel en.


Lees wat u moet doen als u een waarschuwing krijgt wanneer u een bericht verstuurt of als u geen berichten kunt versturen of ontvangen. Door dezelfde knop ingedrukt te houden kan je een video opnemen. Sinds gisteren kan ik geen video’s meer versturen via whatsapp ! Het zijn maar kleine filmpjes ! Message berichten kunt versturen ,. SMS- of MMS-berichten versturen ,. Je kunt nu ook offline berichten versturen en.

Verstuur je meerdere foto ’s in één keer,. Swipe omlaag en je kunt direct typen. Naast gewone berichtjes, foto ’s en het. Deze instelling kun je wijzigen. De volgende methodes kunnen je helpen.


Hiermee kun je foto ’s en video’s in. Als jij een bericht naar een groep mensen wilt versturen dat. Een aantal onzinnige foto ’s via Whatsapp. Kan ineens geen videos meer versturen ? En als ik dan al kan versturen ,. Probeer inmiddels wanhopig om mijn via whatsapp ontvangen foto 039;. Je doet dat op Android en iOS via.


Je gestolen telefoon kan dan geen. Lees meer over het versturen van gifs in WhatsApp. Misschien wil je foto's naar iemand versturen. WhatsApp datagebruik beperken, kan via de instellingen van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts