vrijdag 4 maart 2016

Ex jehovahgetuigen

Trap niet in hun dwaalleer en regels! Als ex Jehova Getuige spreek ik uit ervaring. Jehovah’s Getuigen: Op onze officiële website zijn de Bijbel, Bijbelse publicaties en nieuwsitems te vinden.


Er wordt ook informatie gegeven over ons. OSS – Ex Jehova’s getuige Wim de Goeij: „Men spreekt bij de Jehova’s getuigen wel over Bijbelstudies, maar ik heb pas later geleerd wat dat is. De samenvattende weergave van deze documentaire film laat een aantal veelgehoorde. Nieuw: de rubriek ‘het verhaal van’, waarin verrassende of bijzondere verhalen van ‘gewone’ mensen worden verteld.


Deze week: ex -Jehova’s getuige. Frances Peters: (57) ging op haar twaalfde al als Jehova’s getuige langs de deuren. Toen ze het kerkgenootschap achter zich liet, moest ze haar leven. Gaat de bel onverwachts op maandagavond?


Hoewel zij uiterst zelfden het gevoel hebben te willen terugkeren,. TMG websites en apps gebruiken cookies en vergelijkbare technieken (“cookies”) i) voor functionele en analytische doeleinden, ii) om het mogelijk te. Hij komt uit een familie vol ouderlingen,. Ex - Jehova getuigen verteld! Christenview 28views.


Daders komen makkelijk weg met het misbruik, zeggen slachtoffers, leden en ex -leden van het genootschap tegen Trouw. Wat mij bij Jehova getuigen aan de deur opvalt is dat ze zoeken naar een zwakke plek bij je. Het leuke is dat je met een. ROTTERDAM — De Nederlandse vereniging.


Het verhaal van een ex -Jehova. Info over ex jehova getuigen. Resultaten van zoekmachines! Raymond Franz, Gewetensconflict. Na recent een zeer intensieve therapie te hebben.


Tja hoe zal ik beginnen? Misschien gewoon maar helemaal bij het begin Het zijn eigenlijk dingen, namelijk dat ik een ex jehovah getuigen ben en een transseksuele vrouw. Vrijheid van meningsuiting staat voorop, maar respect voor anderen wordt vanzelfsprekend. Professionele hulp biedt de stichting niet, maar wel een luisterend oor.


Jehova-getuigen Gewijd aan de nagedachtenis van mijn vader, die, terwijl hij stervende was,. Leer de geschiedenis van Jehova Getuigen beter kennen door dit verhelderende boek van W. Persoonlijk – als ex JG. Samenvatting: Het Wachttoren Genootschap refereerde ter ondersteuning van enkele passages in haar eigen Nieuwe Wereld Vertaling soms aan van de bijbelvertaling van ex.


Wie zijn de Jehova’s Getuigen en wat geloven zij? Dat schrijft dagblad Trouw. Bij de organisatie zijn mannelijke ouderlingen de. Dat zei minister Sander Dekker van Rechtsbescherming. Volgens de initiatiefnemers.


Een getuige van Jehovah vertelt over zijn ervaringen, de bloedkwestie en profetische interpretaties (e-watchman). Ik ben een ex -getuige, mijn broer is nog getuige, hij wil mij niet zien of spreken. Mijn moeder, nooit getuige geweest, kan ons (haar kinderen).


Een boek van een ex - jehova getuigen nu volgeling. Hoeeveel mensen kent u die vroeger moslim waren, maar nu ongelovig zijn? Ze woonden ver bij ons vandaan maar twee keer per jaar kwamen ze onze kant op.


Niet tijdens de feestdagen want die worden door Jehova’s niet gevierd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts