woensdag 7 maart 2018

Whatsapp installeren lukt niet

Bekijk ons gehele klusaccessoires assortiment online. Hier Schneller, Besser, Schlauer n! Dan kun je de app het beste van je apparaat verwijderen en opnieuw installeren. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Android Downloaden en installatie.


Problemen met het downloaden of updaten. Apps updaten lukt niet ? Enkel contactpersoon toevoegen dus. Een app wil niet downloaden tijdens het installeren of updaten?


Check deze tips om een vastgelopen appdownload weer in gang te zetten. Nu wil ik het opnieuw downloaden, maar dat lukt niet. Weet iemand hoe ik dat kan doen.


WhatsApp updaten lukt niet ;. Van de week moest ik een nieuwere versie downloaden maar het lukte steeds niet. Hallo ik heb internet op mijn samsung. Maar minstens twee mensen uit mijn telefooncontacten, waarvan ik zeker weet dat ze whatsapp ook gebruiken, staan daar niet bij.


Wifi staat inderdaad los van Simyo. Ook iOS wordt niet meer ondersteund. Het wordt tijd voor een nieuw toestel. En elke app die ik wil installeren via play store gaat niet.


Lukt het installeren niet ? Wacht seconden en zet bluetooth dan weer aan. Gewoon verwijderen lukt niet. Alvast dank voir de antwoord(en).


Ik kan wel whatsapp verwijderen en opnieuw installeren maar ik heb toch haar code nodig. Ja dat lukt nou juist niet. De app is grijs ofwel nog aan het installeren en kan niet worden verwijderd met het kruisje.


Verwijderen zal denk ik wel lukken. Schrik niet , want het zou zomaar kunnen dat de chatapp. Er is niet zozeer een melding, anders dan whatsapp die maar.


Heb een wiko sunny, android 6. Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen via whatsapp. Heb alles ge-update, heb whatsapp weg en. Officieel is het alleen mogelijk om whatsapp op een tablet met 3G functionaliteit te installeren. Gebruik je de app niet en neemt het te veel geheugen in?


Dan is er altijd nog de optie om. Ik heb al enige tijd whatsapp op mijn samsung tab maar nu moet deze vernieuwd worden ( geen reguliere update) maar dit lukt niet. Hieronder vind je de meest gezochte vragen en stappenplannen om je diensten zelf te installeren.


Neem dan gerust contact op met ons! Dit probleem kan zich om verschillende redenen voordoen, maar gelukkig zijn er vele oplossingen. Updates zijn niet meer bij te werken.


Doet het niet omdat hij de bugfix moet installeren en dat lukt dus nu niet. Als ik whats app probeer te installeren staat. Ik heb whatsapp verwijderd omdat ik een oude versie wou downloaden maar dat lukte niet nu heb ik dus geen whatsapp. Mocht dat niet lukken ,. Tunes probeert iOS opnieuw te installeren zonder de.


Pad of iPod touch lukt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts