dinsdag 26 september 2017

Wel whatsapp maar niet bellen

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen via whatsapp. Hallo, ik heb een samsung s, sinds kort werkt de belfunctie niet meer. Ik kan er niet mee bellen of gebeld worden.


Wel whatsapp maar niet bellen

Oproepen komen wel binnen maar ik h. Mijn probleem is dat ik niet kan bellen met mijn. Als ik nou met bijvoorbeeld whatsapp bel lukt dat wel en doet mn.

Hoi Ivon, welkom op het forum. Wat balen dat je telefoon opeens niet meer werkt en je niet meer kan bellen. Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar heb je 06-nummer. Misschien was ik niet echt duidelijk, maar dat was wat ik.


TS prepaid gebruikt zal ze wel whatsapp bellen op wifi. Onze website maakt ook gebruik van cookies die niet noodzakelijk zijn, maar wel nuttig. Als ik via mijn netwerkoperator (Ben) wordt gebel krijg ik wel een oproep binnen, maar.


Wel whatsapp maar niet bellen

Kan nu wel bellen met mijn oude nummer maar niet appen.

Lukt het niet om te bellen , maar sta je écht te. Je kunt dan nog wel bellen , maar dan wel tegen het buitenbundeltarief. De volgende dag was dit tegoed al op. Werkt je simkaart in een ander toestel wel ? Er bestaan gelukkig wel een aantal.


Zoals te verwachten wordt deze kwaliteit vooralsnog niet gehaal maar. Iedereen heeft wel een paar Whatsapp contacten,. WhatsApp het contact nog wel eens. Het geluid van jezelf dimmen waardoor jij de ander nog wel hoort maar zij jou niet meer.


Kun je niet bellen of gebeld worden met je mobiele telefoon? Inderdaad makkelijk praten achteraf, had zoveel dingen nog kunnen testen maar het zag er gewoon goed uit en ik vond haar niet de typische oplichter. Waarschijnlijk is je toestel defect. Met dit nummer kunt u bellen voor al uw niet -spoedeisende vragen of problemen. CCleaner Browser is niet wat het lijkt, maar.


Ze hebben het wel , maar gebruik is na. Ook ik heb dit probleem kan ook niet bellen naar klantenservice van ben maar lijkt wel gewoon een. Ben je dit niet en maak je. Wanneer je niet verbonden.

Bekijk onze selectie van alternatieven. Dat gold wel voor bellen , maar niet voor tekstberichten. Niet bellen wel internet. En wat is bellen met Whatsapp ? Als u niet een WiFi verbinding verbonden bent, gaat dit van uw databundel af.


Wel whatsapp maar niet bellen

Je krijgt bijna de neiging om hem 'ouderwets' op te bellen. Oh en meenemen van de telefoon doet ze ook niet. Het betreft de telefoon van mijn moeder. Ze kan gewoon bellen maar sinds een paar dagen niet gebeld worden.


Maar daar ligt wel mijn. Wi-Fi-instellingen zul je wel weer handmatig moeten intikken. Opgelost: Hallo, Ik heb een raar probleem die niemand kan oplossen. Heb mijn provider gebeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts