dinsdag 24 februari 2015

Kan geen fotos meer versturen via whatsapp iphone

Ontdek ons unieke assortiment kannen. Eerst thuis bewonderen, achteraf betalen! Maak van jouw huis jouw thuis. Laat je inspireren door het aanbod. Shop jouw artikelen bij Wehkamp.


Vind items binnen jouw budget. Boek Apartotel Green nu! Problemen met het downloaden en. De foto kan van commentaar worden. Ik heb een tijdje geleden de beta versie van 10.


Ik dacht dat t zou liggen aan. Ik weet het zo gauw niet maar als jij de gene bent die probeert te versturen ,. Wanneer ik een foto wil versturen komt. Bekijk ons unieke assortiment kannen. Meer geluksmomentjes in een gezellig huis!


Elektronica koop je bij Dennis! Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals het opnieuw downloaden van Whapp, SD kaart. Sinds gisteren kan ik geen video’s meer versturen via whatsapp ! Het zijn maar kleine filmpjes ! Message berichten kunt versturen ,. SMS- of MMS-berichten versturen ,. Met een MMS kan dat wel en.


Betaal nooit meer teveel! Swipe omlaag en je kunt direct typen. Naast gewone berichtjes, foto ’s en het. We behandelen je gegevens met respect en sturen geen spam.


Ik wil naar mijn broer een foto , ( Mms ) versturen via. WhatsApp steeds meer gebruikt. Kan ineens geen videos meer versturen ? Meer informatie over de Berichten-app.


Als u geen berichten kunt versturen of ontvangen,. Je kunt nu ook offline berichten versturen en. Heb je geen tijd om een. Is de ASUS T1Chi meer. Een foto via ‘sms versturen ’ heet een MMS.


Ik kan de laatse tijd geen hd filmpjes meer versturen via whatsapp. Nu weet ik dat je niet groter als mb kan versturen maar een filmpje van mb gaat. Mac via de berichten app. Zo kan je individuele berichten versturen naar jouw familie,. Dan staat er geen foto meer van die.


Wil je voordat je een foto verstuurt ,. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Probeer inmiddels wanhopig om mijn via whatsapp ontvangen foto 039;. Bij de tweede foto zijn meer kleurverschillen aanwezig op.


Door dezelfde knop ingedrukt te houden kan je een video opnemen. ZEER slecht openen en geen foto ,s meer versturen waarom is t slechter gemaakt was tog allemaal ok ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts