donderdag 8 februari 2018

Charcoco review

Charcoco review

De natuurlijke tandenbleker! Binnen dagen resultaat. CHARCOCO staat voor 1 Natuurlijke niet-toxische schoonheid cosmetica van mondverzorging tot aan huidverzorging. Ik kan er heel kort over zijn: dit spul WERKT.


Heb jij eens van oil pulling gehoord? Oil pulling houdt in dat je je mond dagelijks spoelt met een olie om afvalstoffen en bacteriën af te voeren, maar ook je tanden. De test… uitvoering en uitslag!


Een aantal weken geleden ben ik het ook gaan uitproberen. Ik heb een doosje Norit capsules gekocht, hiervan gedurende een maand elke. Ben je het eens met de TrustScore van CHARCOCO ? Geef jouw mening en lees wat andere klanten hebben gezegd.


Ik probeerde het product uit omdat ik toch wel benieuwd was naar de werking. Je maakt je eigen tandenborstel of de bamboo brush nat en je dipt hem in de poeder. Dat is toevallig ik heb het ook van charcoco en ik moet zeggen dat ik beter resultaat had dan dat ik hier terug zie. Charcoco smaakt naar niets, schuimt niet en ziet er natuurlijk ERG zwart uit als je bezig bent met poetsen,. Door jou review een pakket bestel.


De leukste gepersonaliseerde Vaderdag cadeaus. Inspiratie voor decoratie aan de muur. Kinderboek Bzzz in het bos. Voordelen van een doorzichtig tafelkleed. Heb je ooit al van oil pulling gehoord?


Over oil cleansing schreef ik al eens eerder (een aanrader! Lees hier mijn ervaringen), maar oil pulling is iets helemaal anders. Gekocht naar aanleiding van de goede reviews. Het werkt niet, geen verschil. Ik gebruik het twee weken, 2x per dag.


Vond je dit een nuttige review ? Maar op een natuurlijk manier. Charcoco natural teeth whitener staat garant voor wittere tanden met houtskool. Zal dit experiment slagen? Lees iedere dag duizenden reviews van dienstverleners bij jou in de buurt. Opiness - Spreekt uit ervaring!


Carbon Coco Teeth Whitening in Teeth. Vijf minuten tandenpoetsen met houtskool en voilá, zo zegt beautyland. Amerikaanse Hearst-collega Lauren Valenti probeert álles voor wittere tanden. Opgroeien zonder een beugel te hoeven, voelde fantastisch. Review mijn reviews Reactie annuleren.


Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Dit soort producten zijn, ongeacht de verpakking het wel aangeeft, niet geschikt om iedere dag. Droom je om wittere tanden te hebben zonder chemicaliën?


Coconut Charcoal die gemaakt is van actieve houtskool poeder uit de. De Charcoco coconut oil pulling set staat voor je mond spoelen met kokosnootolie. Dit zou vele voordelen met zich meebrengen, die ik in deze review deel.


Wie heeft er ervaring met tanden bleken? De werking van geactiveerde houtskool vind ik enorm fascinerend. Het internet staat bomvol met positieve reviews over dit natuurlijke stofje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts