woensdag 28 december 2016

Whatsapp traag

Plan van zakenman heeft enorme impact op jouw inkomsten! Maakt je binnen dagen rijk! Probeer het vandaag nog! Free access without any restrictions. Latest version available.


Whatsapp traag

Actuel overzicht van storingen en problemen voor Whatsapp. Hier zie je wat er fout gaat. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Als ik via wifi wil kijken in whatsapp komt er circa 30seconden bovenin de tekst ‘verbinding maken’.


De wifi is echt niet traag , want als ik een site. Komt door chat gesprek met betreffende persoon. Heb je verder al geprobeerd om je gespreksgeschiedenis te verwijderen? Daar kan whatsapp ook zeer traag van. Met deze tips kun je het zo oplossen.


Whatsapp traag

Hoi allemaal, Ik heb een vreemd probleem met whatsapp. Normaal werkt het zonder problemen, maar af en toe komen de berichten niet direct aan bij de ontv. Toevoeging: zie ook dat bij het icoontje waar “3G” staat vaak zowel het groene als oranje pijltje uit zijn. Heb de link met whatsapp nog niet gevonden omdat.


Al een tijdje heb ik last van mijn whatsapp. Soms krijg ik de berichten wat later binnen, of zelfs pas als ik WhatsApp open. Dus als ik WhatsApp open,. Begrijp ik nu dat je ook als je thuis gebruikt maakt van een wifi verbinding alles zo traag is?


Is het mogelijk dat je telefoon te veel tegelijk aan het doen is? Waarom reageert hij ineens niet meer op je bericht? In het begin appte hij je plat, maar nu begint hij steeds trager te reageren. Whatsapp storingskaart met actuele meldingen van problemen en storingen.


Mijn whatsapp doet van de ene op de andere dag vreemd. Soms komen berichten gewoon binnen zoals het hoort maar vaker gebeurt het tegenwoordig dat mijn b. Druk jij ook altijd op je home-knop als je klaar bent met een spelletje of na het lezen van je laatste WhatsApp -bericht? Waarom kan ik geen lange videos in WhatsApp versturen? Ik merk dat ik er vooral (maar niet alleen) last van heb in WhatsApp. Evenals het erg traag reageren als ik in WhatsApp een foto wil verzenden.


Lees hier de redenen waarom mannen soms niet of traag reageren op je berichtjes. Ik ben zeker een trage reageerder :P. Kritiek dat hij traag reageert.


Whatsapp -berichtjes en sms-jes gebruiken mannen vooral om snel een afspraak te maken. De zakelijke kant van communiceren dus,. Als je WhatsApp Business gebruikt in ieder geval. Het lijkt erop dat WhatsApp een manier heeft gevonden om geld te gaan verdienen. Ik heb een HTC radar en mijn whatsappjes komen soms wel tot uur later binnen!


Voorheen nooit problemen gehad. Waarom lukt het me steeds niet om korte filmpjes te versturen via Whatsapp ? Niet via wifi en niet via het netwerk. Hij lijkt wel te uploaden, maar daar.


Kijk eens kritisch naar WhatsApp. Je hoeft geen WhatsApp -gesprekken te wissen om ruimte vrij te maken, je kunt ze ook kleiner maken. Reageert hij ineens niet meer op whatsapp of sms?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts