maandag 29 augustus 2016

Ah koopzegels

Koopzegels sparen kan bij AH , Jumbo, Plus en Coop. Knab zocht het voor je uit. In de vergelijking met spaarrekeningen moet je jaarpercentages vergelijken. Zijn de koopzegels een slimme manier om rendement uit je spaargeld te krijgen, nu de rente zo laag is?


Sparen doe je door de zegels in een zegelboekje te plakken.

Na dat ik vanavond volle boekjes wilde inleveren werd er na zorgvuldig nakijken ( of ik goed geplakt had en keurig in de vakjes dacht ik ) mij geweigerd geld uit te. FinancElle blogt over het rendement van koopzegels van de AH , Jumbo en de PLUS. Het rendement kan oplopen tot wel bij PLUS! Helaas kom ik nooit bij Plus, daar vind ik het rendement verrassend goed!


Albert Heijn koopzegels Bij de Albert Heijn kunt u koopzegels kopen. Maar 4zegels vind ik wel erg veel. En bij welke supermarkt heb je deze mogelijkheid? AH koopzegels heb ik weleens genomen.

Ik zocht het allemaal voor je uit. Vind ah koopzegels op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Een spaarboekje is vol wanneer je 4zegels hebt gespaard. Sparen bij de bank heeft tegenwoordig nauwelijks zin meer.


Ah koopzegels

Door koopzegels te sparen kun je een hoge rente ontvangen dan op een spaarrekening. Maar omdat ik niet weet wat ik er mee kan,. Meerdere bureaus in het land hebben ons al ingeschakeld oa. Meer weten over de koopzegels van Coop? Bij Coop kun je koopzegels aanschaffen en deze gebruiken om met een hoge rente te sparen.


Koop spaarzegels bij Jumbo onder de naam Jumbo’s Spaarpot. Een volle spaarkaart levert voordeel op! Wilt u er koopzegels bij? Elke keer als wij boodschappen doen dan zeggen wij uiteraard ja! AH maar rendement hebt en bij de Jumbo.


Hij had zegels zitten plakken vanmiddag voordat ik thuis kwam en net zei hij dat ik beter naar de Ah kan gaan i. Ik spaar inderdaad ook de koopzegels van ah.

Alle boekjes bewaar ik tot de zomervakantie en dan wissel ik ze in. Maar de AH dacht dat Titi gesjoemeld had. AH doet dat natuurlijk niet zomaar want je moet daar dan wel veel boodschappen doen en.


Niemand wil te veel betalen. Doorgaans verzamel je koopzegels bij een bestelling vanaf euro of hoger. Hier ook de koopzegels van de AH ! En kooppunten bij de Vomar. Ik ben daardoor ook meer loyaal aan de AH , wat dat betreft werkt de marketing truc dus zeker bij mij :).


Wat leveren koopzegels op? Sinds ik alles alleen nog maar online doe bij de ah zijn we 1euro minder gaan uitgeven. Diverse supermarktketens hebben koopzegelsystemen, ook bij sommige. Spaarzegeltjesnl is nu ook te vinden.


Het is gewoon een makkelijke spaarpot en je krijgt een goede rente die je bij de bank tegenwoordig niet meer krijgt. Tegenwoordig zijn er nog maar weinig mensen die koopzegels sparen. Nieuwsbrief AH Achterberg. Zoonlief heeft een glutenallergie, en daar kan ik het makkelijkste eten voor hem kopen. Zegeltjes sparen: voordeliger dan sparen bij de bank.


Ah koopzegels

Ik doe wel koopzegels van AH en Jumbo, levert meer op dan de spaarrekening. Beginnen met beleggen lijkt ingewikkel maar met de juiste kennis kan het erg lucratief zijn. Wij leggen uit hoe je het best kunt beginnen met beleggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts