donderdag 19 april 2018

Koopzegels ah online

Koopzegels ah online

Wil je de online AH supermarkt uitproberen? Klik dan hierboven op de groene knop en bezoek de website van de Albert Heijn supermarkt. Koopzegels sparen kan bij AH , Jumbo, Plus en Coop.


Online bij Albert Heijn al je boodschappen thuisbezorgd of ophalen. Zijn de koopzegels een slimme manier om. Toen de spaarrente hoog stond kon je zeggen dat AH mooi profijt trok. Spaar eenvoudig geld met koopzegels van Albert Heijn. Na dat ik vanavond volle boekjes wilde inleveren werd er na zorgvuldig nakijken ( of ik goed geplakt had en keurig in de vakjes dacht ik ) mij geweigerd geld uit te.


De koopzegels van Albert Heijn. Na het afrekenen bij de zelfscankassa gaan we naar de servicebalie voor de koopzegels. Gaat bij onze vaste AH. Doe je online bij ons je boodschappen?


Bij AH krijg je geen koopzegels ,. Bij Jumbo kun je geen koopzegels kopen bij online bestellingen. Je rendement is €op elke €50. Wat kosten Jumbo koopzegels en wat is de opbrengst per volle spaarkaart? Nee ik doe niet aan koopzegels , wat een gedoe.


Bij de ah maak ik gebruik van de zelfscan en dan zou ik elke keer langs de balie moeten vanwege de zegels. Helaas kom ik nooit bij Plus, daar vind ik het rendement verrassend goed! AH koopzegels heb ik weleens genomen. Aldi is voor mij geen goedkoper, dus loont het om bij AH boodschappen incl. Vind ah koopzegels op Marktplaats.


Voor iedereen een voordeel. Waarde is dan euro contant. Bij de AH moet je 4zegels sparen en dan euro contant krijgt. Aurora, dit zijn geen spaarzegels maar worden koopzegels genoemd. Bezorgt Albert Heijn bij mij?


Heb je interesse in online boodschappen doen op AH. Dan vraag je je misschien af of Albert Heijn ook bij jou bezorgt. Wilt u er koopzegels bij? Maar 4zegels vind ik wel erg veel.


Elke keer als wij boodschappen doen dan zeggen wij uiteraard ja! Ik spaar ook al jaren zegels van de AH. Het is gewoon een makkelijke spaarpot en je krijgt een goede rente die je bij de bank tegenwoordig niet meer krijgt. Sinds ik alles alleen nog maar online doe bij de ah zijn we 1euro minder gaan uitgeven. Ontdek wat je het beste kunt doen.


Spaarzegeltjesnl is nu ook te vinden. Naast op de bank sparen, wat anno nu vrijwel niets meer oplevert, spaar ik heel wat jaartjes koopzegels van de AH. Sparen doe ik op verschillende manieren.


Koopzegels ah online

Hoe rendabel is het sparen van koopzegels nou. De spaarzegels worden geleverd op rol en zijn enkelzijdig en Full color bedrukt. Bv euro card met koopzegels. Daarna kun je ah shoppen met de card en over he boodschappen weer zegels nemen zo spaar je twee keer zo snel! Beantwoorden Verwijderen.


Wij gaan geen boodschappen doen bij de AH voor de zegels, maar als we er toch boodschappen doen, dan graag met zegels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts