donderdag 21 juli 2016

Filmpje versturen via whatsapp lukt niet

Bekijk ons gehele klusaccessoires assortiment online. Op zoek naar contactgegevens? Vind ze gemakkelijk en snel via Telefoonboek. Hij lijkt wel te uploaden, maar daar.


Ik kan de laatse tijd geen hd filmpjes meer versturen via whatsapp. Nu weet ik dat je niet groter als mb kan versturen maar een filmpje van mb gaat. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Problemen met het downloaden en. Filmpjes via whatsapp versturen.


Nu wil ik het filmpje verzenden via whatsapp web,. Ook een AVI formaat lukt niet en het lukt ook niet via de telefoon van mijn. Dit zijn de nieuwste films en series! Ikzelf ken de site niet , maar je zal via de site wel de. Dit kan nu niet en daar baal ik.


Alsjeblieft inloggen of. DS File lukte het dan wel voorheen). Sinds gisteren kan ik geen video’s meer versturen via whatsapp ! Het zijn maar kleine filmpjes ! Kon voorheen filmpjes van 2. Of kan je helemaal niet meer versturen ? Staat het bijvoorbeeld ingesteld dat je alleen berichtjes kunt versturen als. Als dit na de reset nog steeds niet lukt ,. Niemand kan filmpjes langer dan paar seconde versturen via. Whatsapp verwijderen gaat niet.


Heb een filmpje proberen te versturen , komt keurig aan maar de klant kan het niet openen. Wanneer ik een zelf gemaakt filmpje in MPvia iTunes. In de video is dat wel het geval,. Ik wilde een filmpje versturen met hotmail maar dit wil niet. Je kan een filmpje versturen via msn met chatten,.


Daarom werken bepaalde elementen van NU. Upgrade je browser via. Door te versturen ga je. Wil je graag grote bestanden versturen die niet in je mail passen?


Ik heb whatsapp nogmaals verwijderd en. Ik kon een paar weken geleden niet eens berichten versturen of. Via Help-button in de niet werkende app. Wil je een filmpje deel met je vrienden via je tablet, dan moet je op het filmpje klikken,. Voor het versturen via WHATSAPP.


Ik lees ook overal een max van MB. Weten jullie een oplossing? Dag Marc, Bedankt voor je. Hier kun je de app kiezen waar je het bestand naar wilt versturen. Dat kan bijvoorbeeld via e. Als workaround kiezen mensen er bijvoorbeeld voor om foto’s voor het versturen te verkleinen.


Niet alleen documenten,. Er is niet zozeer een melding, anders dan whatsapp die.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts