donderdag 19 november 2015

Ik kan geen fotowhatsapp

Ontdek ons unieke assortiment kannen. Eerst thuis bewonderen, achteraf betalen! Maak van jouw huis jouw thuis. Laat je inspireren door het aanbod. Shop jouw artikelen bij Wehkamp.


Vind items binnen jouw budget. Koop nú Kan in onze Webshop of de Bouwmarkt! Bekijk alle prijzen van geen foto en bespaar tot. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent.


Waarom kan ik geen afbeelding versturen via Whatsapp? Ik kan ook geen e-mails ontvangen. Deze thread is vergrendeld.


Je kunt de vraag of stem volgen als dit voor jou nuttig is, maar je kunt deze thread niet beantwoorden. Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals het opnieuw downloaden van Whapp, SD kaart. We willen u graag zo snel mogelijk de meest recente Help-inhoud in uw eigen taal bieden. Problemen met het downloaden en.


Hallo, ik heb geen internetbundel. Ik maak gebruik van WiFi van werk en van thuis maar als ik dan aan het wandelen ben en ik ben in de rimboe en ik kan. Lukt het aanmaken van uw account niet? Zodat u snel kunt inloggen. Bekijk de oplossingen voor de meest voorkomende problemen.


Niet alle titels zijn beschikbaar zijn om te downloaden. Er zijn verschillende mogelijkheden. Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af. Als dat goed gaat, zou je.


Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Hoe kan ik die blokkade opheffen? Misschien dat iemand dit probleem herkent en die dit inmiddels heeft opgelost en mij zo op die manier kan helpen want met KPN kom ik.


Lees hier waarom je mogelijk geen e-mail meer kunt versturen. Soms kan een internet provider jouw SMTP server blokkeren. Leer meer over jouw SMTP server.


Wat het bij een verlenging in ieder geval kan zijn is dat het aangevraagde krediet. En nee, voor zover ik weet heb ik geen achterstand. Marcel Tichelaar 236views. Ik blijf dan ook met een flinke schuld achter bij meerdere schuldeisers en kan deze uiteraard sneller aflossen als ik geen huur en de. Kan je geen sms-berichten sturen?


De personen waarvan ik geen mails kan ontvangen komen van hetzelfde bedrijf waar ik klant ben. Dat is ruimschoots gelukt. Lees meer over product installatie, onderhoud en. Check eerst en vooral of je netwerk (service) hebt. Selecteer dan handmatig Mobile Vikings.


Er staat dan: “De editor is op een onverwacht probleem gestuit. Waterige ogen staan centraal in de nieuwe single. Ik ontvang geen sms-berichten. Kun je geen sms-berichten ontvangen?


Dit kan komen door je simkaart, het netwerk,of de instellingen van je telefoon. Telkens is de melding: kan geen verbinding maken met netwerk. Ik heb alle stappen van hierboven doorlopen maar niks helpt. Is er nog enige raad die jullie kunnen geven? Even een snel vraagje: Ik wil met mijn oudste dochter plaatpizza maken, maar ik heb geen bakpapier meer in huis.


Ik krijg altijd de boodschap. Kan ik nu ook bv aluminium folie gebruiken? U ontvangt geen codes via sms of spraakoproep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts