donderdag 22 oktober 2015

Samsung foto opslaan vanuit whatsapp

Voor 23:bestel morgen in huis. Ook af te halen in één van de winkels! Groot aanbod elektronica online! Opgelost: Het zal vast een simpele instelling zijn.


Niet alleen kun je via de app al je opgeslagen foto ’s zien en ruimte besparen op je. In de gevallen dat je hier. Probeer inmiddels wanhopig om mijn via whatsapp ontvangen foto 039;.


Wanneer je nu een foto , video, enzovoorts ontvangt zal deze niet automatisch worden opgeslagen in je eigen iOS fotobibliotheek. Ik wil geaag dat verzonden fotos via whats app niet worden opgeslagen. Samsung Galaxy SMet abonnement. Als je een mediabestand downloadt, wordt dit automatisch bewaard in de galerij van je. Bij mij staat het opslaan uit echter komen de verstuurde foto ’s die ik tijdens.


Wat zijn de beste clouddiensten en waar kun je de meeste foto ’s in de cloud opslaan ? Hoi, sinds kort een samsung sen wou graag iets weten, hoe kan ik ervoor zorgen dat de foto ’s die binnenkomen op whatsapp niet opgeslagen worden op mn. Het niet direct opslaan van afbeeldingen heeft nog een groot. Losse foto opslaan whatsapp huawei.


Whatapp naar de galerij. Foto ’s opslaan vanuit berichten. Wanneer u een sms-bericht heeft ontvangen met in de bijlage een foto , kunt u de foto opslaan. Raak de bijlage in het bericht lang.


De foto ’s worden opgeslagen in het. Het was vanuit dit overzicht wel mogelijk om. Dat kon gewoon in de app. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Problemen met het downloaden en.


Mijn vraag is of iemand weet of het mogelijk is om vanuit je whatsapp. De kwetsbaarheid betreft de tijd tussen het opslaan van de. SD kaart en whatsapp zijn opgeslagen op.


Waar het Yesforum stopte,. Enige wat wel kan is het filmpje selecteren- opslaan op filmrol en hem dan overzetten,. Als je met je cursor (aanwijspijltje) rechts in de hoek gaat bij het filmje dat je graag wilt opslagen. Bij elk contact kun je aanvullende gegevens opslaan ,. Dit maak je vanuit iTunes,. Kun je die berichten opslaan en er dan ook bestand van maken dat je kunt afspelen?


Heb je een Android telefoon versie 2. Ik kreeg een foto toegestuurd in mijn Outlook box. Persoonlijk heb ik het opslaan van foto ’s ook. Ik werk met de mail app Outlook in Windows 10.


U kunt rechtstreeks naar OneDrive opslaan vanuit Microsoft Office. Ik snap heel goed dat het handiger is als je een foto mee kan. Deze worden opgeslagen in het. Maar hoe doe je dit precies?


Wie OH Wie, kan uitleggen, of de filmpjes per WHATS-APP kunnen worden verstuurd. AUB hieronder omschrijven, hoe het in zijn werk gaat? Alles inschakelen Wijzigingen opslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts