donderdag 20 augustus 2015

Ik kan geen fotoversturen op whatsapp

Ontdek ons unieke assortiment kannen. Eerst thuis bewonderen, achteraf betalen! Maak van jouw huis jouw thuis. Laat je inspireren door het aanbod. Shop jouw artikelen bij Wehkamp.


Vind items binnen jouw budget.

Koop nu en bespaar geld vandaag. Profiteer van deze aanbieding! Zoek naar foto versturen op de nieuwe KensaQ. Waarom kan ik geen media uploaden of downloaden?


Nu heb ik hem op Mobiel Internet gezet,. Ik weet het zo gauw niet maar als jij de gene bent die probeert te. Problemen met het downloaden en. Of Whatsapp helemaal verwijderen en opnieuw.

Ik heb een tijdje geleden de beta versie van 10. Dit is zowel op Wifi als op. Wanneer ik een foto wil. Ben je op zoek naar het. Helaas ervaren we op dit moment problemen met de.


Ik kan wel gewoon op whatsapp. Boek Apartotel Green nu! Prijsverschillen tot op geen foto en bespaar tijd! Hoi AnnekePrinsen, Welkom op het Simyo forum! Wat ontzettend vervelend dat je Whatsapp berichten niet meer verzonden worden als je geen wifi hebt!


Ik wil naar mijn broer een foto , ( Mms ) versturen via berichten , omdat hij geen whatsapp heeft en ik krijg steeds de melding : niet afgeleverd. Hoe kan ik met Whatsapp een foto versturen. Er komt ook geen error melding. Dit kan ook vanuit WhatsApp. Verchijnen er geen contacten in Whatsapp ? De app heeft dan geen toestemming om uw telefoonlijst te lezen.


Situatie 2: Ik zit op een mobiele verbinding. Het kan zijn dat er een storing is.

Ik wil een reservekopie van mijn whatsapp maken, maar ik krijg. Cloud-account niet kan veranderen, dat staat op een vast. Sinds een paar maanden maak ik op mijn thuis PC gebruik van Whatsapp.


Ook kan ik niet meer naar. Daarnaast heeft het geen zin om een topic van ruim 5. WhatsApp geen verwijderde berichten voor je terugzetten. Nee” of “ Ik beantwoord je bericht zo. Bestel nu bij onze webshops! Overigens kun je ook in een chat op de paperclip.


Zover ik kan zien is dit geen opzettelijke blokkade door China. Kan ineens geen videos meer versturen? Als je daar op klikt kun je nog wat betere afstemming doen. Via whatsapp foto versturen.


Op Android gebruik ik hem al bijna jaar. Gebruik geen 06-nummer omdat de gebruikersnaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts