Deze technieken bleken echter minder betrouwbaar dan voorzien, en daarom werd afgezien van een grote vervolgorder. Type: Civity Aantal: Eerste series: 1SNG 3: SNG 4: Vervolgorder : SNG 3: SNG 4: Aantal delen: 3: bakken 4: bakken Aanschafkosten: Ruim € 900. Het bedrijf mikt ook op een vervolgorder van GVB voor driewagenstellen met een optie op nog eens 30. Ook zal deze trein waarvan de NS een vervolgorder op kan afnemen bij Alstom, de bekende Koploper uit 19gaan vervangen.
De SNG Sprinter in beeld;. De performance van de SNG is buitengewoon goed voor een nieuwe trein en een stuk hoger dan verwacht werd. Was een vervolgorder op de SLT niet beter geweest? Bombardier, Stadler, Alstom, CAF, Siemens enz enz.
Een vervolgorder zou niet eens zo heel erg afwijkend zijn: wat minder functionaliteit en wat minder tussenbakken en je hebt een trein. Op termijn een omschakeling van 15Volt naar 30Volt is een optie, stelt NS, net als een vervolgorder voor grensoverschrijdend materieel. De eerste vervolgorder voor treinstellen is echter geplaatst voordat de eerste stellen in dienst zijn gekomen. SNG (Sprinter Nieuwe Generatie). Spoorfabrikant Alstom heeft in Polen een nieuwe montagehal geopend om de nieuwe intercitytreinen van NS te produceren.
Door het uitblijven van verdere vervolgorders was het echter nog niet mogelijk om een deel van de overgebleven tweedelige. Als de nieuwe intercity een succes is zal de NS in de komende jaar wel een vervolgorder plaatsen om al het ICMm te kunnen vervangen,. Vervolgorders van de eerste serie rijtuigen – De eerste serie van metrotreinstellen uit 1966-voldeed prima en er was vrijwel direct aan een aanvullende serie. Het is weer zover: de spoorbomen bij station Almelo de Riet zijn gesloten en gaan niet meer open.
Dit keer raakte de wachtkamer tussen spoor en beschadigd. Eind 20maakte NS bekend een vervolgorder bij CAF te hebben geplaatst voor 88. Ik gok dat we van die miljoen weggegeven geld toch zomaar extra SNG 's hadden. Vrijdagavond maart 20werd een testrit gemaakt met de nieuwe SNG Sprinter. Alstom gaat intercity treinen voor NS bouwen vrijdag juli 20De Nederlandse Spoorwegen hebben definitief de nieuwe order van intercity treinen gegund aan Alstom.
Bij eventuele vervolgorders zal het inderdaad om de rest van de ICM treinstellen. Door opeenvolgende problemen met dit treintype en de keuze om meer dubbeldeksmaterieel aan te schaffen werden nooit vervolgorders voor de Railhopper geplaatst. Na instroom van de Flirt en de SNG van Caf is er genoeg materieel om de DDZ in de sprinterseries te vervangen en heb je daarmee.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.